طراحی و عرضه لوح فشرده و دوره آنلاین چند رسانه ای فعالیت بدنی و تناسب اندام

نوشته شده توسط 6bLoq489wVcy62 در ۶:۰۴ ب.ظ – 6:04 ب.ظ -

لوح فشرده و دوره آنلاین چندرسانه ای فعالیت بدنی و تناسب اندام به همت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان عرضه شد.

فعالیت-بدنی-و-تناسب-اندام

 

این دوره، برای کمک به افراد بزرگسال ایرانی در جهت رسیدن به سطح فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی مطلوب و تناسب اندام طراحی شده است. گروه هدف اصلی در این دوره، افرادی است که سطح مطلوب فعالیت بدنی شامل ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط و یا ۷۵ دقیقه فعالیت شدید در هفته در طی ۳ تا ۵ روز در هفته را ندارند و به دنبال راهی برای ارتقای سطح فعالیت بدنی و بهره مندی از فواید آن هستند.

در این دوره، روشهای ساده ای برای ارزیابی برخی شاخص های آمادگی جسمانی ارایه شده که کاربر می تواند در محل کار یا  منزل آنها را انجام دهد و از وضعیت خود آگاه شود. بر اساس وضعیت فرد، برای وی توصیه ها و حرکات ورزشی در نظر گرفته شده است.

شرکت در دوره حاضر، می تواند باعث بهبود میزان فعالیت بدنی و تناسب اندام در فرد شود.

در کنار این دوره کمپین هوشمند فعالیت بدنی نیز برگزار می شود.

کمپین هوشمند فعالیت بدنی شامل یک برنامه سه ماهه فعالیت بدنی برای کارکنان و سرویس های هوشمند با امکان تمدید زمان است و دربرگیرنده مواردی همچون ارائه برنامه برای فعالیت بدنی روزانه کارکنان و خانواده های آنها متناسب با ویژگی های فردی، ارزیابی وضعیت جسمانی و میزان آمادگی قلبی – تنفسی کارکنان سازمان در یک سمینار حضوری، معرفی به باشگاه های تناسب اندام و ورزشی (با معرفی نامه رسمی و پشتیبانی دستگاه و خدمات رایگان یا با تخفیف های ویژه و خدمات VIP)، آموزش مجازی فعالیت بدنی (دارای امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان دولت)، وبینار آموزشی فعالیت بدنی (بویژه برای دستگاه هایی که شعب آنها در سطح کشور پراکنده است)، ارزیابی و بازخوردها و توصیه های هوشمند فعالیت بدنی و سلامتی به کارکنان، پیام های عمومی و هوشمند روزانه (شامل پیام های آموزشی، انگیزشی و یادآور)، مشاوره (متناسب با نیاز کارکنان) و برنامه ها و تورهای ورزشی و تمرینی می باشد.

در کنار لوح فشرده فعالیت بدنی و تناسب اندام، امکان برگزاری دوره آنلاین و چند رسانه ای فعالیت بدنی نیز برای کارکنان سازمان ها (با تاییدیه و مجوز از سازمان برنامه و بودجه) فراهم شده است. این دوره که بصورت آنلاین برگزار می شود دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت برای کارکنان دولت است.

سازمان ها اعم از دستگاه های دولتی یا خصوصی و نهادهای عمومی می توانند برای استفاده از این برنامه آموزشی با ما تماس بگیرند.

 

فعالیت-بدنی-و-تناسب-اندام

 

 

 


مربوط به:
فرستاده شده در دسته‌بندی نشده | بدون نظر

ارسال نظر


كليه حقوق مادي و معنوي اين اثر متعلق به موسسه فرزان مي باشد و هر گونه استفاده اي فقط با تاييد كتبي مجاز مي باشد