برگزاری دوره آموزشی مراقبت و کنترل دیابت برای ۴۰۰ پزشک در سراسر کشور

نوشته شده توسط 6bLoq489wVcy62 در ۱۲:۴۳ ق.ظ – 12:43 ق.ظ -

دوره ۴۰ ساعته مراقبت و کنترل دیابت به صورت آنلاین ویژه پزشکان، برای ۴۰۰ پزشک شاغل در بخش دولتی، در سراسر  کشور برگزار گردید. هدف از این دوره آموزش برای شناخت بهتر و درمان های موثر برای پیشگیری و کنترل دیابت و عوارض آن مطابق آخرین دستاوردهای پزشکی می باشد.

گفتنی است این دوره به سفارش مرکز کنترل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدوین شده است و محتوای آن به صورت الکترونیک در قالب فلش های تعاملی و چند رسانه ای در سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا مورد بهره برداری قرار گرفته است .
لازم به ذکر است این دوره علاوه بر محتوای آموزشی، دارای فلش های تعاملی گایدلاین ها، مورد بالینی (case study)، فیلم های آموزشی معاینات فیزیکی بیمار به زبان فارسی، وبینار آموزشی با حضور فوق تخصص غدد، پیش آزمون و آزمون نهایی، انجمن تجربیات موفق و غیر موفق، پیامک های آموزشی و انگیزشی و همچنین مسابقات پیامکی می باشد.
این دوره دارای ضمن خدمت کارکنان بوده و همچنین کسانی که موفق به گذراندن این دوره می شوند موفق به دریافت گواهینامه تاسیس درمانگاه دیابت از مرکز کنترل بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شوند.


فرستاده شده در دسته‌بندی نشده | بدون نظر

ارسال نظر


كليه حقوق مادي و معنوي اين اثر متعلق به موسسه فرزان مي باشد و هر گونه استفاده اي فقط با تاييد كتبي مجاز مي باشد