آموزش فرزان: برگزاری کارگاه آموزش آنلاین مراقبت و کنترل دیابت برای ۱۰۰ پزشک شاغل در وزارت نفت

نوشته شده توسط 6bLoq489wVcy62 در ۱۱:۳۶ ب.ظ – 11:36 ب.ظ -

دوره ۴۰ ساعته مراقبت و کنترل دیابت به صورت آنلاین برای ۱۰۰ پزشک شاغل به طبابت در وزارت نفت برگزار شد. هدف از این دوره آموزشی، شناخت بهتر بیماری و درمان های موثر و به روز برای پیشگیری و کنترل دیابت و عوارض آن مطابق آخرین دستاوردهای پزشکی می باشد.

دوره بصورت آنلاین و به شکل چند رسانه ای و تعاملی در سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا برگزار شد . اجرای این دوره بر اساس تفاهم نامه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان صورت می گیرد.
لازم به ذکر است این دوره علاوه بر محتوای اصلی آموزشی، دارای فلش های تعاملی گایدلاین ها، موارد بالینی (case study)، فیلم های آموزشی معاینات فیزیکی بیمار، وبینار آموزشی با حضور استاد فوق تخصص غدد، پیش آزمون و آزمون نهایی، انجمن تجربیات موفق و غیر موفق، پیامک های آموزشی و انگیزشی و همچنین مسابقات پیامکی می باشد. در وبینار، شرکت کنندگان بصورت زنده (Live) فرصت دارند پرسش های خود را با استاد مطرح و جواب آنرا مبتنی بر ارتباطات صوتی و تصویری دریافت نمایند.
برگزاری برنامه های آموزشی الکترونیک باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها، اجتناب از رفت و آمدهای غیرضروری و عدم منفک شدن از محیط کار و تداوم روند خدمت رسانی کارکنان می شود.
سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا در برگیرنده بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی و ۲۲۰۰۰ کاربر از ۶۰۰ دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و سازمانهای سراسر کشوراست و وب سایت فراسا در سیستم رتبه بندی صفحات (Page Rank) موتور جستجو گوکل، رتبه ۴ و ۵ را دریافت کرده است.


فرستاده شده در دسته‌بندی نشده | بدون نظر

ارسال نظر


كليه حقوق مادي و معنوي اين اثر متعلق به موسسه فرزان مي باشد و هر گونه استفاده اي فقط با تاييد كتبي مجاز مي باشد