ثبت نام دوره آموزشی خودمراقبتی سفیران سلامت ویژه کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست تهران شروع شد

نوشته شده توسط 6bLoq489wVcy62 در ۴:۵۷ ب.ظ – 4:57 ب.ظ -

ثبت نام دوره آموزشی خودمراقبتی سفیران سلامت ویژه پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در سامانه فراسا شروع شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه توسعه دانش، پژوهش و فن آوری فرزان، ثبت نام دوره آنلاین ۸ ساعته خودمراقبتی سفیران سلامت برای پرسنل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران از ۳۱ تیر شروع و تا ۵ مرداد سال جاری ادامه دارد. (به روزرسانی: مهلت ثبت نام در این دوره تا تاریخ ۲۰ مرداد تمدید شد)

متقاضیان می توانند به سامانه به آدرس www.farasa.net مراجعه نمایند و برای دریافت فایل راهنما وارد لینک زیر شوند:

http://farasa.net/home/doc/doe-help.pdf

در این برنامه آموزشی، کارکنان ضمن فراگیری اصول خودمراقبتی، در آزمون این دوره که بصورت آنلاین برگزار می شود شرکت کرده و در صورت موفقیت، گواهی آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را دریافت می نمایند. موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است.

برگزاری برنامه های آموزشی الکترونیک باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه ها، اجتناب از رفت و آمدهای غیرضروری و عدم منفک شدن از محیط کار و تداوم روند خدمت رسانی کارکنان می شود.

سامانه آموزش و سنجش الکترونیک فراسا در برگیرنده بیش از ۲۰۰ عنوان دوره آموزشی و یکصد و سی هزار کاربر از صدها دانشگاه، مرکز تحقیقاتی و سازمانهای سراسر کشوراست. وب سایت فراسا در سیستم رتبه بندی صفحات (Page Rank) موتور جستجوی گوکل، رتبه ۴ و ۵ را دریافت کرده است.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آماده همکاری با دستگاه ها و سازمان ها برای برگزاری برنامه آموزش ضمن خدمت کارکنان در حوزه سلامت می باشد.


فرستاده شده در دسته‌بندی نشده | بدون نظر

ارسال نظر


كليه حقوق مادي و معنوي اين اثر متعلق به موسسه فرزان مي باشد و هر گونه استفاده اي فقط با تاييد كتبي مجاز مي باشد