انعقاد تفاهم نامه همکاری بین مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و موسسه فرزان

نوشته شده توسط فراسا در ۱۱:۲۰ ب.ظ – 11:20 ب.ظ -

 

مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی و موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در حوزه فناوری‌های هوشمند تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم نامه به امضای دکتر محسن صابری رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی و دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان رسیده است.

دو طرف توافق کردند در زمینه ایجاد سامانه‌های هوش مصنوعی و تصمیم یار، دوراپزشکی (تله مدیسین)، سامانه‌های مدیریت اطلاعات پژوهشی و همچنین در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بصورت حضوری و مجازی، همکاری نمایند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی منحصر بفرد چه از نظر زمینه‌های پژوهشی و چه از نظر همگرایی بین رشته­‌ای و تنها مرکز تحقیقاتی در کشور با زمینه پژوهش و آموزش در پزشکی قانونی، با انتشار کتاب، چاپ و ارائه مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی و کنفرانس‌های علمی کشوری و بین‌المللی، حمایت از ثبت و تولید محصولات دانش‌بنیان پژوهشگران و محققان جوان کشور، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های هم‌اندیشی، برگزاری و همکاری در برگزاری همایش‌های کشوری و بین‌المللی متعدد، همکاری با سایر مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها، همکاری پژوهشی با استان‌ها و … جهت توسعه پژوهش های تخصصی پزشکی قانونی و ارتقای سطح علمی کشور در این حوزه، نقش ارزشمندی، ایفا کرده است.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان به عنوان یک شرکت دانش بنیان در حوزه های آموزش الکترونیک سلامت، سلامت دیجیتال، پزشکی از راه دور، هوش مصنوعی سلامت، پزشکی شخصی سازی شده فعالیت دارد. این موسسه در حوزه سلامت هوشمند با برند سالم سا و در زمینه آموزش الکترونیک سلامت با برند فراسا خدمات خود را ارائه می کند.

 


فرستاده شده در دسته‌بندی نشده | بدون نظر

ارسال نظر


كليه حقوق مادي و معنوي اين اثر متعلق به موسسه فرزان مي باشد و هر گونه استفاده اي فقط با تاييد كتبي مجاز مي باشد